¨

Direktlänk till inlägg 2 juli 2007

Dagens väder

Av nena - 2 juli 2007 23:13

har varit väldigt växlande. Allt från sol, blåst, duggregn, halvt storm till riktigt ösregn. Kan man bli deprimerad eller kan man.
Hur som helst så är jag det nu. Känner mig så trött i kroppen, orkar inget, vill inget förutom då att bara sitta på hela ryggen.


 Var iväg för att införskaffa hundmat och lite mat till oss och det var med nöd och näppe som jag orkade den rundan. Ville bara hem.


 Nu ska jag gå till säng och försöka sova några timmar. Har haft fönstret öppet i sovrummet så jag hoppas att det är så pass svalt så jag hinner somna innan det ät varmt där inne igen. Kan inte ha det öppet eftersom jag är rädd att P ska ligga i drag och han ligger närmst fönstret.


 Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards