¨

Alla inlägg den 6 juli 2007

Av nena - 6 juli 2007 18:13

Det regnar inte just nu och det har nog varit uppehåll sen halv fem ungefär.

Helt fantastiskt och det var ganska skönt ute. Skönt attf å lugt i näsan.


 P pysslar i köket. Vi ska ha kassler på risbädd till middag. Inte helt hälsosamt med tanken på all grädde och majonäs men ack så gott ;)


 Ikväll blir det resterna av fredagsgodiset och en av filmerna. Vilken vet jag inte än.

Av nena - 6 juli 2007 13:34

att det regnar fortfarande ;)

Ja jag menar så att ingen tror att det gått och blivit sommar här hos mig....


 Nu är magen mätt av varma mackor. Smärrigt värre trots att det "bara" var skinka med tomat och ost.


 Döttrarna mina suckar och tittar ut på regnet sen tar de sig vars en Manga-bok och går upp i sängarna. Jag då.. ja jag hamnar så klart här igen. Men jag har i alla fall tömt och fyllt en diskmaskin. Satt påslakan på det nu torra (tack tumlaren) täcket så hundarna nu åter har något mjukt att ligga på.

Startat en maskin tvätt sååå liiite nytta har jag gjort idag även om det känns som om jag bara sitter här och slöar.

 Tänkte spela lite på king.com medan tvättmaskinen gör sitt jobb. Skönt för det är bara handdukars om ska upp i tumlaren sen.


 Nini - Det var ju ett smart sätt att bli av med en massa gammalt från datorn. Att man sen blir av med annat också får man väl ta med en klacksparkt eller något ;)


Lostnotfound - Grattis till nästan sol, jag är inte aaaalls avundsjuk *ironisk*


Helga - Lite smått trött på regnet ja. Lilla J uppskattade filmen mer än stora M. Jag tyckte också den var ok. Vi hade en riktig tjejkväll. Pappa P han försvann ut eftersom det då faktiskt var liiite uppehåll.


johanx - Fredagsgodiset var väldigt gott, som tur var så är det kvar lite till idag också.


SOL

Av nena - 6 juli 2007 11:59

har vi inte men väl regn... vilen tur att det regnar för det har det verkligen inte gjort på läääääne.. jag ironisk??? Nähä inte det minsta *suck*


 Det regnar precis lika mycket som i går. Marken klarar inte av mer nu. P höll på att bli stående på ett ställe när han var ute en sväng med firmabilen. Vägar är avstängda och fler lär det väl bli.
Idag är jag tacksam att vi inte har den källaren som jag annars saknar.


 Jag sitter som vanligt och degar framför datorn. Går igenom och kastar en massa. Kollar mina favoriter som har hunnit bli en massa under åren, vet inte vad hälften är ens och en hel del fungerar inte längre.

 J ligger i soffan och spelar tv-spel och M ligger i sängen och läser. Mollan ligger vid mina fötter och Doris har hittat husses byxor som hon hars omnat på i soffan.


 Ska snart gå och fixa lite varma smörgåsar till lunch. Ska bli gott.


 JAG ÄR TRÖTT PÅ REGNET!!!!!!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards