¨

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Dagarna rullar på

Av nena - 16 mars 2011 12:03

redan onsdag.


 Ute skiner solen från blå himmel men det stormar rejält så det är inte så skönt där ute.


 Händer inte så mycket just nu här hemma.

Jag har inte lika långa ensamma dagar att grubbla  på eftersom J slutar tidigare p.g av utvecklingsamtal i skolan. Det är skönt.

Imorgon blir det dock hela dagen ensam och då hoppas jag på fint väder och en kropp som kan orka gå en lång skön promenad.

Jag har lite kvar av min bok och jag tänkte spara den till i morgon så jag kan lyssna när jag är ute och går.


 Nu kommer snart J hem så jag ska se vad jag kan fixa till för lite lunch till oss.

Ha en fin dag!

 
 
wiper

wiper

16 mars 2011 19:00

Vi har samma väder. Jag gick och la mig och hörde hur det blåste ute. Vad bra numera när dom har såna utvecklingssamtal. Hoppas du mår bra i morgon så du kan ta en promenad. Ser att du lyssnar på ljudbok. Vilken är det? frågar frågvis ;)

Ha en fin kväll vännen
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

16 mars 2011 20:00

Tråkväder är det. När det är sol vill man ju kunna vara ute utan att blåsa bort.

Ja det är bra med utvecklingssamtalen så man får veta lite mer ingående var barnen ligger i de olika ämnena.
Förr hette det ju kavrtsamtal och var just en kvart.
Nu är det 30-45 minuter och barnen själv håller i det och berättar med hjälp av mentorn.

Gör ett inlägg om boken =)
Man måste fråga för att få veta *S*
Kram!

 
helga

helga

16 mars 2011 19:27

Vad mysigt med lite extra sällskap hemma!! Spännande att ha slutet av boken kvar till promenaden...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

nena

16 mars 2011 19:58

Ja det är mysigt =)

 
Loppan

Loppan

16 mars 2011 19:40

Hej! Vad kul att du hittade till mig :-)
Hoppas du har det bra.
Kramar!

http://loppans-krypin.blogspot.com

nena

16 mars 2011 19:57

Ja det var kul att "se" dig igen =)

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards