¨

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av nena - 11 mars 2011 18:54

 Jobbat idag och sedan in på af med närvarorapporten.

Hem och äta och sedan har jag sovit några timmar innan familjen kom hem.


 Nu tar jag helg och försöker koppla bort allt som rör runt i huvudet.


J ska på läger med konfirmationsgruppen, de ska planera sin konfirmation

P och jag har varit tillsammans i 22 år i morgon och vi hade tänkt gå ut och äta men vi skjuter på det.
M skulle till kompis för filmkväll och övernattning men kompisen har blivit sjuk så jag vill inte åka hemifrån och lämna henne alldeles ensam.

Hon är ju stor nog att klara det där men jag tyckte så synd om henne då hennes och kompisen planer grusades, de hade planerat länge och såg fram emot det.

Dessutom så är det fullt på det stället vi tänkte gå på för de har något evenemang så vi skjuter på det som sagt och har det mysigt hemma istället.


 Ha en fin helg och jag hoppas att solen lyser på er ♥


Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards