¨

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av nena - 14 mars 2011 22:41

 Tvättade i förmiddag och när maskinen var klar klev jag in på toaletten/tvättstugan och plask plask.

Blöta fötter och ännu blötare golv =(
Brunnen har inte tagit emot vattnet från maskinen och så klart har vi helt fel lutning i badrummet så det rinner mot dörren och toaletten.

Bara till att plocka fram moppen och torka.... hur många liter är det egentligen i en tvättmaskin *suck*

Torkade och torkade och vattnet i hinken ökade men jag tyckte inte det krympte på golvet.

Till sist orkade jag inte mer så det blev handdukar istället.


 Maken spolade ju rören för ett tag sedan.

När jag duschade i lördags f.m var det liiite vått efter mig men det har det blivit då och då så jag reagerade inte speciellt på det.

När M duchade på dagen då vi inte var hemma så hade hon haft samma nöje som jag fick idag.

Maken duschade lördag kväll och då var det torrt, samma när J duschade i går när hon kom hem.

Så ikväll har maken fått spola rören igen och även i från köket och sedan tvättade han och diskade samtidigt och nu är det torrt så vi håller tummarna att vi ska slippa bli våta om fötterna utanför duschen.


 Jobbet jag hade var absolut inget jobb för mig och nu skriker kroppen.

Jag hade ju aldrig gjort det om någon annan varit hemma men jag kan ju inte rätt gärna låta det vara vått tills någon kommer hem.


 Nu ska jag sova!

Av nena - 14 mars 2011 06:45

Måndag igen.

Helgen har gått fort men har varit en bra helg.


 Lördagen startade tidigt då vi skjutsade J till församlingsgården där bussen avgick ifrån till lägergården de skulle vara på.

Jag och maken tillbringade sedan förmiddagen och en bit av eftermiddagen ensamma.

Eftersom den tänkta middagen uteblev var vi och fikade istället och hade det mysigt.

När vi kom hem var det fortfarande väldigt bra väder så vi tog hundarna och M med på en lång skön promenad.

Efter det avnjöt vi en god middag som maken fixade, en god köttbit, potatisgratäng och en härlig sallad.


 Igår hämtade vi en vääääldigt trött J.

De hade inte sovit många timmar men det kunde jag ju egentligen räknat ut med lilltån, sov inte själv mycket på mitt konfaläger ;)


 Vi blev sedan spontaninbjuda på middag hos vänner och hade en väldigt trevlig kväll hos dem och pratade lite om att ta ut lådan på en sväng till påsk.

Läääängtar!


 Nu ska jag snart försöka få upp J ur sängen.

Skola idag ju men bara fram till middag för sedan drar de igång med utvecklingssamtalen.


Ha en fin dag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards