¨

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

14 mars

Av nena - 14 mars 2011 06:45

Måndag igen.

Helgen har gått fort men har varit en bra helg.


 Lördagen startade tidigt då vi skjutsade J till församlingsgården där bussen avgick ifrån till lägergården de skulle vara på.

Jag och maken tillbringade sedan förmiddagen och en bit av eftermiddagen ensamma.

Eftersom den tänkta middagen uteblev var vi och fikade istället och hade det mysigt.

När vi kom hem var det fortfarande väldigt bra väder så vi tog hundarna och M med på en lång skön promenad.

Efter det avnjöt vi en god middag som maken fixade, en god köttbit, potatisgratäng och en härlig sallad.


 Igår hämtade vi en vääääldigt trött J.

De hade inte sovit många timmar men det kunde jag ju egentligen räknat ut med lilltån, sov inte själv mycket på mitt konfaläger ;)


 Vi blev sedan spontaninbjuda på middag hos vänner och hade en väldigt trevlig kväll hos dem och pratade lite om att ta ut lådan på en sväng till påsk.

Läääängtar!


 Nu ska jag snart försöka få upp J ur sängen.

Skola idag ju men bara fram till middag för sedan drar de igång med utvecklingssamtalen.


Ha en fin dag!

 
 
Pisan

Pisan

14 mars 2011 10:01

Vad mysigt att åka ut med "lådan" till påsk. Vi hade husvagn ett kort tag, bara 2 år och det var mysigt att åka ut med den. Ha en fin måndag vännen! Kram! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

nena

14 mars 2011 18:30

Det är mysigt med vagnen och jag gillar de där helgturerna, inte så långt hemifrån men man kommer ifrån vardagen en stund.

Kram ♥

 
helga

helga

14 mars 2011 12:48

Hade de sovit mycket hade man kanske blivit mer orolig ;)

Påsken ligger så sent i år så det blir nog perfekt med en tur...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

nena

14 mars 2011 18:29

Ja precis, då hade man nog undrat *S*

 
Kimmie

Kimmie

14 mars 2011 17:08

Låter som en bra helg! En utflykt till Påsk kan nog bli mysig - påsken är sen i år så då kan det kanske vara härligt väder också.

http://kimmietid.blogspot.com

nena

14 mars 2011 18:29

Ja vi hoppas på att det blir fint till påsk så man kan åka iväg en sväng.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards