¨

Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Idag är det torsdag!

Av nena - 11 november 2010 12:57

 Fredag i morgon och tid för jobb.

Känns bra, längtar!

Sedan är det lördag och då ska vi ha kalas för M och mig.

Känns kul även om jag fortfarande inte vet vad vi ska bjuda på, middag ska det vara och det är bara mina och makens föräldrar som kommer denna gången.

Efter lördagen kommer söndagen och då äntligen ska jag få träffa Nini och Pisan =)

Det känns både kul och bra och jag längtar!


 Men idag är det då torsdag.

Torsdagar är den dagen då jag är ensam hemma länge eftersom J hon är konfa-läsning direkt efter skolan.

Brukar tycka att det är lite skönt men i morse kändes det lite trist men så kom maken hem och åt lunch tillsammans med mig så dagen blev inte så lång i alla fall.


 Snart eller sen ska jag baka en kladdkaka som M ska ha med sig till APU´n i morgon då det är sista dagen.

Länge sedan som jag bakade faktiskt.

Jag tycker det är jätteskoj men jag får beta så dyrt efter... fast just kladdkaka är inte så jobbigt så det ska jag nog klara utan större problem.


 Ha en fin fortsättning på torsdagen ♥

 
 
Pisan

Pisan

11 november 2010 14:03

Nä, kladdkaka är ju inte så jobbigt, man slipper ju vispa och det är ju det som man får betala för efteråt... Kul med kalas på lördag. Hoppas du får många fina presenter :-D Men du måste ta det superlugnt på lördag så du inte blir hängig till söndagen!! Glöm inte det!! KRAM! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

nena

11 november 2010 14:20

Ja jag lovar att ta det lugnt =)
Kram ♥

 
Kimmie

Kimmie

11 november 2010 18:52

Hoppas ni får ett riktigt trevligt kalas i helgen!

http://kimmietid.blogspot.com

nena

12 november 2010 13:27

Tack!

 
wiper

wiper

12 november 2010 10:29

Vad kul att du skall träffa bloggvänner. Själv har jag träffat Pisan 2 gånger och det var väldigt kul och lyckat. Jag har aldrig bakat kladdkaka så jag får testa nån gång. Detta med att veta vad man skall bjuda på är ett ständigt dilemma för mig ;)

Ha nu en riktigt härlig fredag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

12 november 2010 13:26

Ja det ska verkligen bli kul.

Kladdkaka bakas ganska ofta, den är så bra till kalas om man inte vill ha tårta.
Stora dottern älskar den men lilla gillar inte chokladkaka.

Tack detsamma
Kram

 
helga

helga

12 november 2010 11:28

Mycket på G hos dig! Hoppas allt blir roligt!

Kram

http://www.helga1.bloggplatsen.se

nena

12 november 2010 13:25

Ja denna helgen är fullbokad men tack och lov är det inget som stressar och är jobbigt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards