¨

Alla inlägg den 12 november 2010

Av nena - 12 november 2010 13:27

 Arbetsträningen gick bra idag och det var kul.

Idag har jag gjort klart nya böcker som ska ut i hyllorna.

De skulle stämplas med datum och med vilket bibliotek den tillhörde och så skulle en streckkod på den.

Det var en lagom syssla och jag hade önskat att det fanns fler böcker.


 Fick också hjälpa till att sortera ut gamla böcker.

En del böcker har stått där vääääldigt länge och kanske bara varit utlånade en eller två gånger.


 Var in på af också för att lämna närvarorapporten och tack och lov var det ingen kö så det var bara in och ut på 2 minuter.

Här hemma har jag sedan pysslat lite med ditt och datt.

Sorterat reklam, dammat lite.

Nu är det lite vila innan jag ska göra lite nytta igen.


 Kalas mat är bestämt.

M hittade ett recept. Det blir typ Flygande Jakob men med fläskfilé.

Spännande att testa något nytt. Man kan ha både pasta eller ris till och vi tänkte faktiskt ha bägge så kan man själv välja vilket man vill ha.


 Vet inte om det blir mer bloggande nu innan vardagen tar vid igen. Kanska men om inte så vill jag önskar er alla en skön helg.


Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards