¨

Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Trasiga jeans

Av nena - 6 januari 2010 18:13

 Vi har varit och shoppat lite. Töserna ville kolla rean lite till och de jeans som J tittat på innan fanns nu på rean så de fick följa med hem.

Trasiga jeans men snygga ;)

 M hittade en kortare jacka som hon också tittat på innan, den kostade bara 99:- nu så den köpte hon.


 Sen har vi varit hemma och fikat hos en kompis och tittat på hans nytapetserade vardagsrum.

Snyggt hade det blivit.


 Nu blir det middag!

 
 
Ingen bild

Annica

6 januari 2010 18:26

Förstår inte dagens jeansmode..Snyggt på ungdomen men inte i min ålder på mig :-(
Om man gick i trasiga jeans som barn funderade nog folk om man inte hade pengar och köpa hela jeans

 
-Nena-

-Nena-

6 januari 2010 21:01

Annica - Nej jag skulle inte kunna ha några håliga jeans men de satt snyggt på J.
Fast jag var samma som henne i i den åldern. Hon har ju haft mina lappade jeans ;)

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annica

6 januari 2010 21:21

Jo lappade var sin sak på vår tid...Men trasiga nejnej det kunde man ju inte ha..
Jag lappade fast det inte fanns hål :-)

 
-Nena-

-Nena-

6 januari 2010 21:29

Annica - Som jag då, under mina lappar var det inte många hål *S*

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards