¨

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av nena - 30 januari 2010 22:22

men det är nog snart dags.

Tänkte först spela lite på datorn och kanske se något på tv, om det finns något sen är det dags.


 Vi har tittat på Robinson, inte så svårt att räkna ut vem som skulle villa tyckte vi. Efter att ha sett vem som tig fösta finalplatsen sa vi att oavsett vem som han sitter emot så kommer han inte att vinna... ingen direkt spänning.

Jag gillar det väl inte så mycket men J tycker det är kul.

Jag hade hellre sett att man kom till ön och man kämpade för sig själv, den som kom sist i tävlingarna fick åka hem. Ingen som kunde pakta och ingen som skulle rösta. En sann Robinson är den som klarar sig på ön lägst inte de som paktar bäst.


 Sov så gott när det blir tid för det   


Av nena - 30 januari 2010 14:29

 Äntligen har jag fått tillbaka så jag kan lyssna på musik och radio i riktiga högtalare. Har saknat det sedan stora datorn flyttade ut, laptop-ljud är inget vidare.


 J hade haft det bra på scouterna, de hade varit ute lite och inne resten. För kallt att vara ute hela tiden.

Det finns ju scoutsaker man kan göra inne också.


 När vi hämtat J åkte vi och köpte potatis och sedan raggsockar och underställ till M som behövde mer än det hon har. Hon ska vara i djurparken nästa vecka och då måste man ju vara varmt klädd och kunna byta så jag hinner tvätta det i mellan också.


 Nu är det bara lördagsslapp här hemma för oss alla...riktigt skönt.



Av nena - 30 januari 2010 10:10

 -8.5  brrrrr tur att det inte blåser.


P har just varit och lämnat J på scouterna. Frukost ska nu intas tillsammans med M och sedan ska vi åka och köpa potatis innan vi hämtar J igen.


 Har fortfarande ont men inte alls som i går och jag hoppas att det inte blir värre under dagen för just nu känns det som om jag skulle kunna stå ut i detta.


 Ha en skön lördag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards