¨

Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Köttfärslimpan i ugnen

Av nena - 19 november 2009 18:07

Blir sen middag idag igen.

Maken var lite sen hem från jobbet så det är därför.


 Jag och J har varit med mormor och köpt kängor, det gick ganska smidigt idag. Brukar ju vara ett litet helsike när J ska ha nytt till fötterna.

Vi visste att de kängorna hon hade förra vintern såldes i nu så om hon inte hittade andra fick det bli sådana igen fast då större så klart.

Hon testade ut dem och när hon gick runt i affären för att kolla så de verkligen passade hittade hon ett par andra som hon hellre ville ha och de passade perfekt.

Jag är lika glad var gång vi kommer ut ur skoaffären och det gått smidigt *S*


EVEREST KASKIVO II ADV JR WHITE  / BRIGHT PINK


 M mår väl lite bättre men stannar hemma i morgon också så att hon verkligen blir fri från snuvan eftersom hon ska vara i djurparken på måndag vilket är i stort sätt utomhus hela dagarna.


 Nu håller J på med packningen och jag ska gå och se om hon behöver lite hjälp.

Ha en skön kväll!


 
 
Kimmie

Kimmie

19 november 2009 19:13

Så skönt när det går smidigt! Köttfärslimpa lät gott - det var riktigt länge sedan jag gjorde det.

http://kimmetid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

19 november 2009 19:35

Kimmie - Visst är det. Jobbigt att behöva springa runt i för många affärer.
Gott var det!

http://nena.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

19 november 2009 20:13

Jag önskar det vore så där smidigt i skoaffären för mig med. När jag letar efter skor hittar jag aldrig några..
När jag inte letar, då kommer jag hem med ett par!!

Ha en bra kväll

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

19 november 2009 20:30

Sussi - Visst hade det varit bra, jag har nästan slutat leta till mig själv och låter det komma själv.

Detsamma till dig!

http://nena.bloggagratis.se

 
helga

helga

20 november 2009 08:49

Härligt att ni hittade kängor. Vi ska också leta nytt till dottern... hennes vinterskor läcker nu...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

20 november 2009 11:37

helga - Läckande vinterskor är inget vidare. Hoppas ni också hittar nya.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards