¨

Alla inlägg den 11 november 2009

Av nena - 11 november 2009 20:58

 Lämnade M i skolan och åkte till Panduro. In och ut på fem snabba och allt jag skulle ha med mig ut.

Skönt och nu är nog M´s presenter klara.

Vi köpte kebabtallrik med hem, gott gott och sedan har P varit och hämtat hem M från middagen.

Hon hade haft det trevligt och middagen var god.


 Mår inte sämre än innan jag åkte iväg men mår ju inte jättebra heller.

Värken är den som är värst just nu...


 Nu blir det lite tv innan jag ska sova och jag hoppas på en bra natt.

Av nena - 11 november 2009 17:28

Mår inte bra men betydligt bättre än innan idag... snabb-bacill som bara skulle skrämma mig till vila eller???
Vet inte men nu åker jag med och lämnar M på skolans middag och sedan in på Panduro snabbt och tar det jag sett ut. Vet exakt vad jag ska ha nu.


 Ha en skön kväll!

Av nena - 11 november 2009 15:11

 Hon har varit på bio med skolan idag och haft det mysigt men saknade popcornen. De fick inte ha något med sig.

Snart slutar dotter två och hon blir ju hämtad av farmor. Väl hemma blir det snabbt duschen och sedan har jag lovat henne att vi ska fixa till hennes hår... antingen blir det platt eller lockigt.


 Jag är inte lika tung i huvudet just nu men känner mig väldigt trött.

Tanken var ju att vi skulle åka och fixa presenter till M när hon nu inte ska vara hemma men vi får se, maken fick lite annat att göra också.

Jag har i alla fall sett ut en del vi tänkt köpa och jag har skrivit lista på det som ska inhandlas till själva kalaset.

M har bestämt att hon vill ha tacos och sen kladdkaka till kaffet.

Det är smidigt att fixa...


 Ute är det fortfarande grått och trist och regnet hänger i luften.



Av nena - 11 november 2009 12:44

Photobucketmen det känns så i kroppen.

Huvudet är tungt, inte ont men väldigt tungt.

Det värker i lederna och jag undrar vad som står på i kroppen.

Det är den "vanliga" fibrovärken och sedan mer där till...

Jag känner mig sjuk men ändå inte????


Ska inte säga att jag inte hart tid att vara sjuk nu för jag har inget här hemma som jag måste göra.

Andra gör det och jag kan ta hand om mig själv men M fyller snart år och kalas är  inplanerat för henne på lördag.

Inte så kul att bli sjuk då för vi har ingen aning när vi ska få till det igen :(

Helgen efter så femmar min mamma och har kalas och den helgen är även J på scoutläger så söndagen går åt att åka och hämta henne...


 Nu ska jag besöka Panduro här via datorn. Kom på i alla fall en sak som vi kan köpa till M, hon gillar ju att måla...



Av nena - 11 november 2009 06:57

 Sovit jättedåligt.
Frusit - svettats - frusit - osv.

Mår knas i kroppen idag, ont och konstigt.

Vet inte vad det är och svårt att beskriva...

Jag hoppas att jag inte är på väg att bli sjuk, det har jag ingen lust till...


 Ikväll så ska M på gåsamiddag i skolan så farmor hämtar henne i skolan så hon slipper passa bussen, hem och fixa till sig och sedan tillbaka igen

Vi ska försöka hitta födelsedagspresent till henne medan hon är där. Vad??? Ingen aning.


 Ha en skön onsdag!


Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards