¨

Alla inlägg den 13 november 2009

Av nena - 13 november 2009 22:15

Sand i ögonen och en kropp som värker.

Lämna soffan för sängen.



Good Night

Av nena - 13 november 2009 17:46

men var inget allvarligt, de hade fått tag i P till sist.

Skönt för jag blev orolig när man inte kan ringa tillbaka.


 P kom hem tidigare så vi har varit och handlat till M´s kalas i morgon.

Jag gick med och pekade och skannade medan P gjorde grovjobbet.

Det var skönt att komma hemifrån en stund även om det bara var till affären.


 Nu väntar en god köttbit till middag och sedan är det bara fredags-mys i soffhörnan.

Av nena - 13 november 2009 12:15

 Tydligen har det varit telefonstrul i kommunen eller så under f.m

Makens mobiler (jobb och privat) har inte fungerat. Det har ringt på min mobil men de som ringt har bara fått upptaget. Värst är att det ringt från kommunväxeln, den som bl.a skolorna ringer genom och jag vet inte vem eller från vilken skola (eller annat som ringer via växelen) som ringt för man får bara växelens nummer i luren... helt knasigt är det för man kan inte ringa upp igen :(

Har försökt sms´a J för att höra så att allt är ok men hennes lur är nog avstängd och M har inte svarat än.


 Jag har fått lite mer sömn och det var skönt men kroppen är som innan.... kanske beror det på att det är lite kallare nu än det varit innan i veckan då det bara var grått och trist ute.


 Nu ska jag försöka luska mer i det där samtalet, höra om de ringt maken till en början.

Av nena - 13 november 2009 07:00

 Känns så i alla fall.


 Jag somnade efter ett bra tag i natt och har sovit så där.

Har fortfarande en trilsken inneboende i kroppen. Jag hade ju hoppats på att den skulle ha tagit sitt pick och pack och dragit men tydligen hade den andra planer.


 Tar och återvänder till sängen en stund efter att J gett sig av mot skolan.


 Ta det lugnt idag när det är fredagen den 13:de och ha en skön dag.

Photobucket

Av nena - 13 november 2009 00:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards