¨

Alla inlägg den 8 november 2009

Av nena - 8 november 2009 23:16

Vi åt gott och hade det trevligt hos svärföräldrarna.

Svärfar blev glad för koftan han fick.


 Här hemma så fixade jag och J med mina gamla jeans som jag hade på 80-talet.

Tog bort lite lappar som jag sytt på, de var av mocka men nu var de stela än det stelaste och ska bytas ut mot nya lappar. Det ska visst vara trasigt och lappat och J är glad att jag sparat mina favvobyxor ;)


 Nu ska jag ta mig till sängen.

Imorgon är det måndag och vardag igen.



Photobucket

Av nena - 8 november 2009 15:13

Efter sjukdom och medicinering i fisktanken ska det nu bytas en del av vattnet och det pysslar maken och M med just nu.

J hon har landat i stolen framför datorn och jag här i soffan med min....härligt att kunna sitta precis var jag vill :)

Vi har varit och hittat kläder som M ska ha när hon ska på middag i skolan och det gick väldigt lätt.

Värre var det med stövlar, det hittade hon inga.

J hittade inget som hon ville ha, provade lite jeans men inget av paren kom med hem.

Till P´s pappa har vi köpt en snygg kofta. Min pappa grattade jag här om dagen med en snygg tröja eftersom han inte är hemma idag.

Om en stund blir det middag hos P´s föräldrar.


 Ute är det väldigt grått och trist och det kommer en skur då och då.



Photobucket

Av nena - 8 november 2009 10:45

Grattis till alla pappor!


 Här hemma tog vi sovmorgon idag.

Kroppen min mår som den mår... det visste jag ju redan i förrgår att den skulle göra men jag är tacksam att jag höll hela dagen i går...


 Önskar er alla en skön söndag.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards