¨

Alla inlägg den 4 november 2009

Av nena - 4 november 2009 18:56

men det lägger sig inte. Jag  är inte ledsen för den sakens skulle för jag är gärna utan snön ett tag till.


 M pluggar lite körteori och hoppas på att orka skolan i morgon.

Hon har fått sova ut i dag och vi håller tummen på att hon får sova bra i natt.

Vill inte vara hemma mer och känner att hon missar alldeles för mycket.


 Nu blir det soffan och snart är det "Halv åtta hos mig" och efter det blir det "Stockholm-Arlanda" orkar jag så ser jag "Oskyldigt dömd" innan sängen.

Av nena - 4 november 2009 14:40

Photobucket

Och det snöar faktiskt här hos mig.

Jag som just skrev att jag inte trodde det skulle komma och så gör det då det.

De är inga stora flingor men de är många. Än lägger det sig inte heller.

Det blåser kraftigt där ute och är kallt kallt kallt.


Av nena - 4 november 2009 13:08

 och det blåser än.


 M väckte jag vid middag för annars kommer hon säkert inte kunna somna kväll.

Det är verkligen inte likt henne att sova så länge även om hon varit vaken till och från på natten.

Jag fick också lite mer sömn och det var skönt. Nu känner jag mig mer som människa.


 Jag har plockat lite här hemma. Sorterat lite reklam och startat en maskin disk och en maskin tvätt.

Inget ansträngande men nog för mig.

Ska sätta mig och skriva ner vad som ska handlas hem på fredag.... det är visst så att det är någon som fyller år på lördag och det kommer visst lite folk då ;o)


 Önskar er alla en


Photobucket

Av nena - 4 november 2009 07:20

 Snart helg igen.


 Det har stormat bra i natt och gör fortfarande men mer stötvis nu.

J har precis gett sig av mot skolskjutsen och M hon sover. Hon har sovit väldigt lite i natt och var så trött att hon mådde illa när P väckte henne. Jag har hört henne när hon har snurrat och suckat i natt. Hon har hela tiden rullat över på den onda armen jobbigt för henne.

Nu har hon lagt kuddar i sängen så hon inte kan vända sig precis som vi gjorde då hon var bebis och inte skulle rulla från sida till mage eller om det var till rygg  *ler*

Jag hoppas att hon har chans att ta igen den förlorade sömnen.

Själv har jag inte heller sovit så mycket men det jag sovit har varit bra på nya kudden. Jag har tagit den lilla datorn och krupit ner i sängen igen och ska titta på regionala nyheter (kan bara se dem på tv 'n i sovrummet) och sen får jag se om jag stänger de blågröna en stund jag också.


 Ha det gott!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards