¨

Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Första dottern hemma

Av nena - 11 november 2009 15:11

 Hon har varit på bio med skolan idag och haft det mysigt men saknade popcornen. De fick inte ha något med sig.

Snart slutar dotter två och hon blir ju hämtad av farmor. Väl hemma blir det snabbt duschen och sedan har jag lovat henne att vi ska fixa till hennes hår... antingen blir det platt eller lockigt.


 Jag är inte lika tung i huvudet just nu men känner mig väldigt trött.

Tanken var ju att vi skulle åka och fixa presenter till M när hon nu inte ska vara hemma men vi får se, maken fick lite annat att göra också.

Jag har i alla fall sett ut en del vi tänkt köpa och jag har skrivit lista på det som ska inhandlas till själva kalaset.

M har bestämt att hon vill ha tacos och sen kladdkaka till kaffet.

Det är smidigt att fixa...


 Ute är det fortfarande grått och trist och regnet hänger i luften.



 
 
lollo

lollo

11 november 2009 17:03

Synd att dom inte fick ha något gott,det hör ju till.
Taccos är alltid bra att bjuda på..och gott.
Här har det snöat lite men det blir bara blött,stannar inte kvar.
Ha en bra kväll! kram

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

11 november 2009 17:28

lollo - Ja det är lite synd speciellt då andra skolor i kommunen hade det :( Alltid varit så på denna skola.

Det är tråkigt när det bara blir blött och slask av snön, då kan det lika gärna hålla sig borta.

Detsamma
Kram

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards