¨

Direktlänk till inlägg 4 september 2009

Ropade jag hej innan jag skulle

Av nena - 4 september 2009 13:44

 Innan jag hann lägga mig igen imorse kände jag huvudvärken komma krypandes och när jag vaknade igen så var den fortfarande kvar.

Nu känner jag mig täppt i näsan och nyser en del.

Måtte det bara vara av trötthet som jag länner mig så här och jag hoppas att J mår bra när hon kommer hem.


 M är hemma och hade haft en bra men kort dag i skolan.

När hon kommer hem så "annfaller" Doris henne och måste gå igenom alla dofter som hon har med sig hem.

Idag hade hon ju klappat några andra hundar så det måste ju kollas :)


 I kväll ska scouterna ha friluftsdisco och det betyder ju disco utomhus och jag hoppas på att det då slutat blåsa som det gör just nu och att det blir torrt uppeifrån.

Vet inte om J ska vara där och hjälpa till eller inte. Hängde på om kompisen skulle vara det.


 Nu ska jag ut och kolla våra äpplen och se om det finns några som blivit dåliga under natten.


 
 
Pisan

Pisan

4 september 2009 14:00

Åh vad äpplena ser goda ut! Äppel päppel pirum parum!! :-D Önskar dig en fin fredag och en go helg! KRAMEN!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

4 september 2009 14:44

Pisan - Alla som ätit dem säger att de är ljuvliga och när jag ätit dem i paj är de ju verkligen det.
Jag kan ju inte äta dem direkt från trädet tyvärr.

Kram

 
Kimmie

Kimmie

4 september 2009 15:01

Hoppas inte discot blåser bort för dem.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

4 september 2009 16:18

Kimmie - Dottern bestämde sig för att inte gå eftersom det är sådant väder som det är och hon precis haft ont i halsen.
Sparar sig hellre till imorgon då de har 2 års jubileum på nya stugan och lite loppis där.

 
wiper

wiper

4 september 2009 23:42

Nu blir jag sugen att fota mina äpplen också för att sätta in i bloggen. Vad du inspirerar ;)

Hoppas du haft en bra kväll trots huvudvärk

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

4 september 2009 23:53

wiper - Kul att du kände att du också ville fota dina äpplen, jag ser fram emot en bild i den blogg ;)

Huvudvärken försvann någonstans under tidiga kvällen och den har varit bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards