¨

Alla inlägg den 7 september 2009

Av nena - 7 september 2009 21:35

När maken nyss kom hem så gick töserna och la sig. De var båda väldigt trötta ikväll. Kom alldeles för sent i säng i går och upp tidigt idag...

Jag ska snart göra detsamma men först ska jag umgås med maken lite, vi har ju knappt setts idag.


Godnatt och sov så gott!



Av nena - 7 september 2009 18:24


 Svärföräldrarna har några blommande blommor kvar så jag tog en sväng med kameran där hemma i går



Efter att jag försökt fånga deras 4 benta :)


Detta är pajasen i familjen och här kan man riktigt se att han är just det.

Kolla in tungan *ler*


Detta är den mer stillsamma och lugna av dem.


Här tillsammans.

De där två är halvbröder och pajasen är yngst.

Av nena - 7 september 2009 18:05

Skönt att ha någon annan än hundar, marsvin, råtta och fiskar att prata med. Även om det är mysiga alla på sitt sätt så är det ju inte riktigt detsamma som att ha en annan människa att prata med.


 Nu har dock maken gett sig av på ett möte och kommer väl hem igen vid åtta-tiden men jag har töserna här hemma även om de nu sitter och pratar med kompisar via datorn.

Jag kan i alla fall få ett svar om jag säger något :)


 Just den biten känns bättre nu och det är skönt men ändå är jag inte helt på topp men det är säkert värkens fel.

Tog en varm dusch och trodde det skulle hjälpa, fick hoppa över att tvätta håret eftersom jag kände att jag inte skulle klara av att få ur schampot igen.

Tråkigt när man inte ens kan sköta en sådan sak :(


 Dags att tömma kameran!

Av nena - 7 september 2009 14:41

 Just nu känns det mesta bara blä.

Jag väntade ju hem J nu strax men fick mess att hon ville hem med kompisen och hur gärna jag än ville skriva KOM HEM så kunde jag ju inte det.

Jag har ont, känner mig bara nere och deppig....


Har inte gjort något alls idag mer än sovit och tittat på tv.

Behöver komma ut men har ingen ork.

Av nena - 7 september 2009 07:42

och det är vardag igen.

Känns så där. Lite mer helg hade varit trevligt.

Känner alltid så där den veckan som maken går på jour och jag vet att han inte är ledig nästa helg.


 Idag är det en sådan där fibrodag :(

Mår inget vidare och känner mig mest bara blää.


 J hon ska fotas idag och just nu fixas det hår här hemma. Vet inte hur många gånger hon skiftat frisyr under morgonen. Tur hon inte börjar förrän 9 idag.

Hon hoppas än på att gympan blir inställd .


 Önskar er alla en skön måndag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards