¨

Direktlänk till inlägg 7 september 2009

Längtar efter sällskap!

Av nena - 7 september 2009 14:41

 Just nu känns det mesta bara blä.

Jag väntade ju hem J nu strax men fick mess att hon ville hem med kompisen och hur gärna jag än ville skriva KOM HEM så kunde jag ju inte det.

Jag har ont, känner mig bara nere och deppig....


Har inte gjort något alls idag mer än sovit och tittat på tv.

Behöver komma ut men har ingen ork.

 
 
Pisan

Pisan

7 september 2009 15:07

Jag har inte heller gjort ett smack idag, har suttit vid datorn och käkat frukost - det är det enda jag gjort.... Har inte heller ork till nåt annat idag. Styrkekram från mej!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

7 september 2009 15:22

Pisan - Tänk om vi bodde nära så vi kunde göra inget tillsammans ;)

Tack och till dig med!

http://nena.bloggagratis.se

 
Susanne

Susanne

7 september 2009 15:33

Ajaj, så jobbigt när man inte får vara kurant. Ena dagen kan vara hur bra som helst och nästa ligger man pall. Inte konstigt att det påverkar humöret. Jobbigt!
Hoppas du snart slipper din värk om än bara en liten stund.
Tröstekram
Susanne

http://susanneocia.blogspot.com

 
Kimmie

Kimmie

7 september 2009 16:01

Snart har du säkert familjen hemma omkring dig igen så känns det kanske lite bättre - hoppas du får en bra kväll.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

7 september 2009 16:21

Susanne - Ja det tar en hel del och ibland mer än annars.

Tack!

 
Ingen bild

-Nena-

7 september 2009 16:21

Kimmie - Ja nu är de snart hemma och det är skönt det.

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards