¨

Alla inlägg den 8 september 2009

Av nena - 8 september 2009 22:36

 Är trött och öm.

Har inte gjort annat än suttit framför tv'n nu i kväll, det är varmt så det snurrar här inne och då har vi ändå fönster öppet.

Maken har varit i husvagnen och satt upp lite fönsterbelysning, lite mys så där.



Goodnight Bear Pictures, Images and Photos

Av nena - 8 september 2009 19:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av nena - 8 september 2009 17:36

 J hon har fina "stenar" i öronen och  är så nöjd så.

Lite ont tyckte hon det gjorde och jag kände det i min redan ömma hand när hon kramade den ;)


 Har varit och handlat och fyllt på kyl och skafferi i alla fall så vi klarar oss några dagar.

Är väldigt trött nu men ska försöka påbörja dagens middag som kommer att blir korvstroganoff med ris.

Av nena - 8 september 2009 13:24

 J ska ju ha kalas på söndag och då bjuda på tårta (Prinsesstårta) och kakor.

Nu vill hon baka några småkakor själv men vet inte riktigt vad. Trött på de "gamla vanliga" som syltkakor och liknande.

Någon som har tips på några goda småkakor som är lätta att baka för en blivande 13 åring (duktig i köket)?
Tips sökes och då gärna med recept.



Av nena - 8 september 2009 11:33

Idag ska J få en förtid födelsedagspresent av sin mormor och morfar.

Hon har velat ta hål i öronen och idag så har mormor fått en tid så de ska åka och fixa det efter skolan ( om hon inte ångrat sig ). Hon vet inget om det än så det blir en överraskning i eftermiddag.


 Jag har suttit här framför burken större delarna av f.m

Ätit frukost här samtidigt som jag läste tidningarna och lite bloggar.

Tittat på de nya funktionerna på bloggen här, det är ju lite annorlunda men det blir nog bra när man väl lärt sig allt.

Just detta med lösenord har jag saknat och är glad att de lagt till det nu speciellt att man kan välja vilka inlägg som ska skyddas.


 Har suttit och pratat med M via MSN, de hade håla i skolan och satt med de bärbara datorerna och slöade.

Hon trivs verkligen i skolan och tycker det är kul med så många nya kompisar där alla har i alla fall ett gemensamt intresse - djur.

Och på tal om djur så låg vår guppyhona och solade magen i går :(

Jag hoppas att det inte är någon sjuka i karet utan att det bara var hon som var dålig. De andra ser friskaoch krya ut.


 Nu ska jag ha lite lunch och lämna datorn för ett tag.




Av nena - 8 september 2009 09:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av nena - 8 september 2009 07:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av nena - 8 september 2009 07:37

Nu har jag kollat runt lite på sidan och det blir nog bra med detta.

De som läser och som inte har bloggagratis själv ser nog ingen skillnad, det är nog bara när man loggar in som man kan se det.

Fördelen är att man nu kan lösenordsskydda bloggen eller enskilda inlägg. Det tycker jag är kanon och kommer nog att nyttja det, i alla fall för enskilda inlägg till en början.


 Sovit oroligt i natt.

Har fortfarande besök i kroppen, monstret härjar runt och bråkar och jag fösöker att inte bråka tillbaka.

Har inga planer för dagen mer än att jag behöver handla och det blir det nog i eftermiddag när maken kommit hem.

Egentligen har jag en del att fixa och planera inför J´s kommande kalas på söndag men jag har ingen ork som sagt och det får vara så länge. Det är ju bara tisdag!


 Ha en bra dag!


Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards