¨

Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Börjar om

Av nena - 8 september 2009 07:37

Nu har jag kollat runt lite på sidan och det blir nog bra med detta.

De som läser och som inte har bloggagratis själv ser nog ingen skillnad, det är nog bara när man loggar in som man kan se det.

Fördelen är att man nu kan lösenordsskydda bloggen eller enskilda inlägg. Det tycker jag är kanon och kommer nog att nyttja det, i alla fall för enskilda inlägg till en början.


 Sovit oroligt i natt.

Har fortfarande besök i kroppen, monstret härjar runt och bråkar och jag fösöker att inte bråka tillbaka.

Har inga planer för dagen mer än att jag behöver handla och det blir det nog i eftermiddag när maken kommit hem.

Egentligen har jag en del att fixa och planera inför J´s kommande kalas på söndag men jag har ingen ork som sagt och det får vara så länge. Det är ju bara tisdag!


 Ha en bra dag!


 
 
Pisan

Pisan

8 september 2009 08:10

Morrn! Ja, det var verkligen en liten chock nu på morgonkvisten.... Jag förstår inte det där med att ha lösenordsskyddat för enstaka inlägg, då måste man ju se till att "rätt" personer har rätt lösen....
Hur som helst så önskar jag dig en fin tisdag, hoppas att monstret ger sig lite under dagen. KRAM!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 september 2009 08:21

Pisan - Ja jag har helt missat att de skulle ändra men det blir nog bra när man vant sig.

Kram!

 
wiper

wiper

8 september 2009 11:16

Hur fick du in headern? och ditt namn på den?
Jag har själv beställt en header av en bloggvän men inte fått den än. Kan vara roligt att ha en tillfällig.

Vad duktig du är

Ha en bra dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 september 2009 11:24

wiper - Jag gick in på inställningar och sen vidare till Färger & utseende och där ifrån till Välj topp, bakgrund m.m
Där under topp kan man välja om man vill ha bild eller bara titel.

Jag har själv gjort toppen av ett foto som dottern tagit och sen la jag in mitt namn på den via ett program jag har.

Hoppas du får till det, hojta till annars så kan vi hjälpas åt.
Kram

 
wiper

wiper

8 september 2009 11:32

Tack snälla du ;) nu gör emellertid min man ett försök att göra en tillfällig header åt mig i bildprogrammet så vi får se hur det går ;) Din blev jättefin.

Tack för din vänlighet den värmer
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 september 2009 11:45

wiper - Då ser jag fram emot att se en sedan :)

Så lite så. kul att kunna hjälpa till ibland.
Tack och kram

 
Micke

Micke

8 september 2009 18:49

Gjorde du om bilden i photoshop ? Snyggt blev det :)

http://tomten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 september 2009 19:39

Micke - Ja jag satte text på ett foto som dottern tagit i photoshop.
Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards