¨

Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Så nu är det gjort

Av nena - 8 september 2009 17:36

 J hon har fina "stenar" i öronen och  är så nöjd så.

Lite ont tyckte hon det gjorde och jag kände det i min redan ömma hand när hon kramade den ;)


 Har varit och handlat och fyllt på kyl och skafferi i alla fall så vi klarar oss några dagar.

Är väldigt trött nu men ska försöka påbörja dagens middag som kommer att blir korvstroganoff med ris.

 
 
Kimmie

Kimmie

8 september 2009 18:53

Då är hon fin inför födelsedagen! Gott med Stroganoff =)

http://kimmietid.blogspot.com

 
wiper

wiper

8 september 2009 19:26

Vad roligt att det är avklarat nu med hålen i öronen. Hon var duktig för visst gör det lite ont numera också. Enkel och fin bakgrund du har, lite konstnärlig, den passar så bra till headern

Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 september 2009 19:42

Kimmie - Ja nu glittrar det i öronen ;)

Jo det är gott.

 
Ingen bild

-Nena-

8 september 2009 19:43

wiper - Ja jag tyckte det gjorde ont då jag tog för tre år sedan (numera igenväxta)
Duktig var hon.

Tänkte att det var dags att byta bakgrund nu, haft den andra så länge.
Detsamma och kram

 
Sussi

Sussi

8 september 2009 21:50

Hur gjorde du din header? Jag är hopplös på datorer och vet banne mig inte hur jag ska göra.. Hjälp!!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 september 2009 22:14

Sussi - Jag har svarat dig på din blogg och jag hoppas att det var till hjälp.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards