¨

Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Sjukorna borta

Av nena - 3 september 2009 19:01

 Både jag och Johanna känner oss helt återställda nu och det är väldigt skönt.

Visserligen så vill vi inte ta ut något i förskott men vi satsar på att J kan gå til skolan imorgon.


 J har inte haft ont i munnen idag men det känns väldigt konstigt speciellt då hon äter men vi är tacksamma för att hon slipper ha ont.


 Nu så blir det soffan resten av kvällen.

 
 
Kimmie

Kimmie

3 september 2009 20:26

Vad härligt att ni mår bättre - ingen svininfluensa där inte - kanske var det som min kollega sa när han kom tillbaka idag - bara en liten kulting =)

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

3 september 2009 22:42

Kimmie - *S* Ja det var nog bara en liten kulting ;)
Ingen av oss fick vare sig knorr eller tryne men vi lät lite grymtande ;)

 
wiper

wiper

4 september 2009 10:22

Vad härligt att förkylningarna är på väg bort. I dessa tider så blir man ju lite rädd.

kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

4 september 2009 12:06

wiper - Ja det är skönt att det inte blev mer av dem även om jag känner att det kan komma tillbaka.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards