¨

Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Lunchen avklarad

Av nena - 29 januari 2009 12:44

Varma smörgåsar har vi ätit jag och J.


 Har inte hört ifrån M så hon mår nog bra fortfarande. Hoppas det bara var morgonsnuva hon hade *håller tummen*
J har ingen feber men ont i halsen och nyser massor.

Jag har inte så ont i ryggen längre, skönt. Jag trodde att lyftet av liten Doris i går skulle ställa till det mer men det gjorde det inte tack och lov.


 I kväll ska jag och M (beroende på hur hon mår) på smyckesparty. Det är J´s klasskompis mamma som gör egna smycken och nu ska en gemensam vän ha partyt hemma hos sig och vi blev inbjudna. Visste inte att det var hennes mamma förrän jag tackat ja. J skulle också varit med men det går ju inte med den förkylningen.

Jag brukar inte gå på sådana party oavsett vad som säljes men jag kände nu att bara komma ut en stund kan vara kul.

Om inget annat så kanske man kan få höra byns senaste skvaller *S*


 Nu ska jag göra lite av BK-övningarna.

 
 
helga

helga

29 januari 2009 13:43

Jag går sällan på sådana partyn heller längre. Förr var det mer med både tupperware och Lingon o Blåbär och allt vad det var. Smyckeshantverk låter ju ändå kul. Kanske hittar du ett personligt fint smycke där.

http://helga1.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

29 januari 2009 14:18

Då hoppas vi att M håller sig frisk.
Så får vi höra imorgon eller ikväll om det blivit några inköp av "juveler". Låter roligare än att titta på plastburkar i varje fall.

http://kimmietid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

29 januari 2009 14:34

helga - Ja det var mycket sådant förr, plastburkar och kläder.
Ja kanske finns där något kul eller kanske till svärmor som snart fyller år.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

29 januari 2009 14:34

Kimmie - Ja rapport kommer säkert sen om partyt ;)
Jo plastburkar är ju inte så kul precis.

http://nena.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

29 januari 2009 18:36

Hoppas ni får kul på smyckepartyt! Men det får ni säkert. Alltid kul att umgås och babbla :-)

http://pisansblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards