¨

Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Tvättdag

Av nena - 21 januari 2009 13:35

 I stort sätt har jag bara hållit på med tvätten idag. Tvättat, sorterat tvätt, vikt tvätt och lagt in.

Just nu tror jag att det är sista maskinen för idag som snurrar.


 Min mobil är död :(

Den har strulat massor sista tiden, tappat kontakt, startar bara när den själv tycker, knapparna fungerar inte alltid.
I går kväll bestämde den sig för att dö helt och hållet.

Tur att man sparat alla telefonnummer på simkortet och allt annat på minneskortet.
Har en gammal skruttig men fungerande lur idag men ska åka och förlänga mitt abonnemang i kväll och då "får" jag en ny. 
Tror jag vill ha en Sony Ericsson C905.


 Nu ska jag ha en sen lunch i magen.

 
 
Filifjonkan  beklagar

Filifjonkan beklagar

21 januari 2009 15:31

Så du är så duktig idag fixar tvätten med! Ja det är ett rejält pyssel med tvätt innan an fått den klar. me n telefonen så retsamt ja de håller inte så värst länge men det är klart de får rätt mycket stryk med Man tappar dem i golvet och såna där grejor och det kan ju inte vara spec bra, men hoppas du får en bra en nu då ha det så bra ...

http://filifjonkan-se

 
Pisan

Pisan

21 januari 2009 16:29

Så nu går din gamla mobil in i mobilhimlen då :-) Kul med en ny :-)

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

21 januari 2009 18:47

Filifjonkan - Ja det är mycket pysslande med att få in all tvätt på sin plats igen, ren och fin.
Mobiler lever ett väldigt farligt liv ja, tur man inte är en mobil ;)

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

21 januari 2009 18:48

Pisan - Ja nu är den begravd, min gamla kompis.
Ja jag är barnsligt förtjust i sådana där saker som mobiler och liknande *S*

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards