¨

Direktlänk till inlägg 2 maj 2009

Vid midnatt var det tyst

Av nena - 2 maj 2009 11:12

och vid halv nio vaknade de något så när pigga.

Det var inga scouter idag, inställt hade det visst blivit.


Jag och maken var på tippen vid nio för att kasta lite som blivit över sedan sist och sen köpte vi frallor och pålägg med hem.

Avnjöt en låååång frukost tillsammans med tjejerna och nu är de ute och busar med hundarna. Det är så mysigt att höra hur H busar med hundarna som varit så hemskt rädd innan, hon låg t.o.m och gosade nos mot nos med Liten Doris i gårkväll.


Ska snart åka till svärmor för att hämta min massagedyna som hon lånat för att testa om det kunde vara något för dem.

Känner att jag behöver den igen.

Ska inte göra något ansträngande alls idag utan vila så att jag är någorlunda smärtfri i veckan då kalas väntar.


Solen skiner och det är varmt och skönt men i natt var det ganska kallt. 2,9 var det då maken var ute med hundarna vid midanatt.


Ha en skön lördag!

Weekend  
 
wiper

wiper

2 maj 2009 11:56

Vilken häftig kattbild ;) så skulle man ha det ;) men saknar badkar.

Ha det så bra hos svärmor
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
maria

maria

2 maj 2009 14:18

Hej, länge sen.
Har haft mycket att göra
och så går jag in på
bloggarna och så tänker jag
att skriva och svara kan jag göra senare
och det där med senare blir ju aldrig av.
Hoppas du har haft en bra helg med familjen.
Det har jag haft och det är strålande sol och varmt är uppe i norrland.
Kram.

http://mariaslekrum

 
Ingen bild

-Nena-

2 maj 2009 16:00

wiper - har inte heller badkar, det hade varit skönt.

 
Ingen bild

-Nena-

2 maj 2009 16:01

maria - Så kan det vara ibland, speciellt detta årstiden. Man har så mycket annat att göra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards