¨

Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

Ja ja

Av nena - 13 januari 2009 06:59

 Så var det då dags för dotter nummer två. Sur och tvär när pappa hennes väckte henne och efter en stund fick vi veta varför. Hon hade ont i halsen och mådde illa *suck* Så nu har vi flyttat ner hennes madrass på golvet och gett henne "kompis".

Det var ju så det började med syster M innan jul. Jag har ju bara väntat på att hon ska bli dålig, förvånad att hon inte blivit det tidigare för det är normalt hon som blir sjuk och inte M.

 Tycker så synd om J, hon vill ju vara i skolan, vara med kompisarna, juniorerna startar igen idag.

Vill inte ha in skiten här igen nu när jag äntligen blivit så gott som fri från den. Vill  att J ska slippa ifrån den och vill själv slippa risken att åka på den igen.


 Snart ska M iväg till skolan och jag tänker lägga mig i sängen med lilla datorn  så att J kan sova ett tag till utan att det  stökas runt här hemma. Kanske blundar jag  minuter på lilla visaren också


 Ha en bra tisdag! 

 
 
Kimmie

Kimmie

13 januari 2009 08:46

Åh, så tråkigt! Hoppas hennes sjuka går över snabbare - det är inte kul att vara hemma från skolan så här direkt.

http://kimmietid.blogspot.com

 
helga

helga

13 januari 2009 09:41

Usch vad trist. Många vi känner är sjuka nu...

http://helga1.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

13 januari 2009 10:16

Krya på lilla J!

http://nini.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

13 januari 2009 11:55

Tack snälla :)

http://tomten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mammajennie

13 januari 2009 12:02

Hallå.... jag såg dina fina små hjärtan... HUR gör man för att få såna??? Har luskat och tryckt ner ett antal tangenter hur som helst, men det blir aldrig något gulligt hjärta till min överskrift... snälla kan du förklara??? Kram Jennie

 
-Nena-

-Nena-

13 januari 2009 12:03

Kimmie - Tack, ja jag hoppas hon slipper vara sjuk så länge.

Helga - Ja jag har hört att många vi känner också är sjuka nu, trist var ordet.

Nini - Tack!

Micke - Varsegod.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

13 januari 2009 12:06

Jennie - Jag tror jag hade ett hjärta på ett dokument i datorn som jag kopierade, minns inte koden, men testa att kopiera ett av mina och klistra in hos dig.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards