¨

Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

Inga bra öronproppar

Av nena - 8 januari 2009 01:54

Telefonen ringde nyss och jag vakade trots propparna. Klarvaken är jag så klart nu och tänkte surfa runt och läsa lite innan jag gör nytt försök till att somna igen. Hoppas på att maken hinner hem innan så jag slipper vakna igen. De visste vad felet var och det skulle nog inte vara så svårt att fixa om de bara hade rätt saker hemma.


 Töserna hade väldigt svårt för att somna idag och jag hoppas verkligen att det gå bättre i morgon eftersom de ska upp på fredagmorgon.

svårt att vända tillbaka dygnet.


 Nu mot andra sidor! 





 
 
helga

helga

8 januari 2009 09:30

Jobbigt att bli väckt mitt i natten så där. Hoppas du fått lite mer sömn nu. Här var det lite trögt att få upp ungdomarna också...

http://helga1.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

8 januari 2009 09:33

Trist att du blev väckt, hoppas att du sover nu istället.

http://kimmietid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

8 januari 2009 11:55

helga - Ja det är inte så kul att vakna av telefonen så. Trodde proppar i öronen skulle hjälpa.

Kimmie - Jodå jag fick mina timmars sömn trots allt.

http://nena.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

8 januari 2009 12:09

Jobbigt att ni har jouren båda två :-(

http://nini.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

8 januari 2009 12:18

Nini - Ja det blir ju tyvärr lite så ja, hade vi haft fler rum i huset hade nog maken åkt in i ett annat. Tycker det är lite synd att lägga honom i husvagnen vid denna årstiden ;)

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards