¨

Alla inlägg den 14 juli 2008

Av nena - 14 juli 2008 22:29

 Väntar bara på att toaletten ska bli ledig så jag kan komma in och borsta tänderna. Töser tar så lång tid på sig och jag fundera på att sätta ut min tandborste i köket istället *S*


 Känns i kroppen nu att jag gjort en del idag trots att jag tagit det väldigt försiktigt och töserna hjälpt mig.
 Imorgon ska vi försöka få det fint på altanen som varit lagerlokal ett tag och förhoppningsvis kan vi äta lunch där ute.... om vädret tillåter det vill säga.


 Nini - Ja kanske får man släppa taget då de börjar gå mot de 20 ;)

Jag tror att din 15 åring och min 15 åring är väldigt lika.


Lee - Japp på fredag går maken av jouren klockan 07.00 och sen är det semester :)
Märkte att det förändras hos dig från gång till gång *S* Men det blir snyggt. Din dotter är jätteduktig och tar väldigt fina bilder.


´

Good Night Graphic #55
Av nena - 14 juli 2008 18:32

Vi plockade ner det då maken kom hem eftersom det var torrt, lika bra att få det gjort då annars får det ju stå uppe tills det blivit torrt igen om det skulle få för sig att börja regna.
 Det såg ju så ut tidigare idag och så även nu men inte en droppe har kommit. Skönt det!

 Varit och handlat också. En sväng till djuraffären för inhandling av nytt spån till marsvinsburen och lite godis till hundarna.

 Sitter och mailväxlar med E för att vi ska bestämma datum för vår ankomst till henne och hennes familj.
Längtar faktiskt ut med vagnen i år, det var länge sedan jag kände den längtan att komma bort ett tag.

 Nu har maken bara 3 arbetsdagar kvar. Hoppas på att journallen håller tyst och att han framför allt slipper fara ut natten till fredagen så han inte behöver sova på fredagen.

Han längtar enormt efter semestern nu och det märks att han jobbar en vecka längre i år än vad han gjort tidigare.


 Ha en skön måndagskväll!

Av nena - 14 juli 2008 12:39

 Sovit dåligt i natt, det har varit varmt trots att vi ha fönstret öppet och sen har J´s Prins haft party i natt.
 
 Efter frukost beslöt jag mig för att ta och flytta in sakerna som stod i partytältet och på altanen så att det är borta då vi ska på semester. med hjälp av duktiga döttrar så fixade vi det snabbt och lätt.
Nu har jag fått tillbaka min altan igen så att vi kan sitta där ute och äta och ha det skönt. Tältet packar vi ihop när manken kommer hem, det behöver inte stå uppe eftersom jag inte tänker sortera mer just nu. Vill ju inte att det står uppe ifall det skulle blåsa ordentligt en dag.


 Nu har vi landat framför dator och tv-spel och bara tar det lugnt.
Utanför hänger tunga svarta moln och det ser ut som om det kan börja regna precis när som helst.

Tur jag hängde tvätten här inne istället



Kimmie - Ja vi gillade också när de var nergrävda och lekte lekar *S*


Nini - Än har inte M börjat hänga ute så mycket men jag kan tro att jag inte kommer kunna sova innan hon kommer hem...jag är nog lik min mamma i det *s*

Av nena - 14 juli 2008 00:04

och inte lördag och vi som just suttit i soffan och sett Morgan Påhlsson - Världsreporter och käkat godis som om det vore lördag *s*
Ja ja det fusket får vi ta ;)

 Filmen bjöd på en hel del skratt, han är inte klok helt enkelt.


Nu väntar sängen och imorgon går maken på sin sista vecka innan semestern. Hurra!


Kimmie - Jo det ska bli skönt när det är klart i stugan. Trodde ju att det skulle gå fort och enkelt men tyvärr såg inte verkligheten ut så men vi är ju på G i alla fall, vi kan komma in i stugan nu och vi skulle nog också kunna ta en svängom där *S*

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards