¨

Alla inlägg den 15 juli 2008

Av nena - 15 juli 2008 20:51

2 jobbdagar eller dygn kvar för maken min sen semester.
Nu har vi nästan bokat när vi far mot ön och det ska bli sååå skönt.
Nu håller vi bara tummarna på att lådan går igenom besiktningen på torsdag eftermiddag så ni får gärna hålla tummarna då.


 Altanen blev nästan klar men det gör inte så mycket då det inte varit jättefint väder idag. Det har visserligen inte regnat sedan i morse men det har sett ut att kunna börja precis när som. 

 Var iväg en sväng föratt se om jag kunde hitta nya tallrikar till husvagnen. Det gjorde jag inte förrän jag kom hem och snubblade över dem på ellos hemsida. Så nu har jag beställt nya fina och slipper de blå fula.

hade jag gått in i affären som bara säljer sådana prylar hade jag säkert hittat men då också blivit betydligt fattigare. Svindyrt är det!

Nu kan jag ha dessa tills jag tröttnar och behöver inte ha ångest då jag vill byta ut dem.


 Nu väntar soffan och en film tror jag.

Av nena - 15 juli 2008 11:02

 Sovit som en stock hela natten och fram till klockan 10.
J sover fortfarande och M har precis kommit av sängen.


 Det är mellanväder idag. Det duggregnade då jag var ute med hundarna men nu ser det ut som om solen vill komma fram. Blåser en del gör det också.

Får se hur det blir med altanen idag.


 Ha en bra dag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards