¨

Alla inlägg den 11 juli 2008

Av nena - 11 juli 2008 22:28

har vi nu sett och den var ju riktigt kul ;)

 Har bara tagit det lugnt idag precis som jag skulle och det har varit skönt.
Var med inne på tippen och tittade på när maken slet med att tömma det.

Kanske inte så snällt och stå där och titta på men jag var ju med som underhållare *ler* 

 Vi tog en sväng in till staden också och gick en runda på karnevalen. Träffade lite folk och snackade bort en stund. Trevligt och sen åkte vi hem och åt tacos.

 Maken han har ju jouren men än så länge är det tyst och vi hoppas det så  förblir eftersom han vill in en runda till på tippen imorgon förmiddag.

 Nu ska jag slå mig ner i soffan igen och bara slappa och kanske stoppa i mig lite onyttigheter ;)

 Ha en bra fortsättning på fredagskvällen och sov så gott när det blir dags.

Av nena - 11 juli 2008 12:47

idag kan vädret inte bestämma sig för hur det ska vara.

 Funderar på att åka och fika med barnen eller gå hem och hälsa på hos någon. Får se om barnen känner för samma sak.



Av nena - 11 juli 2008 10:30
Click here to get hot comments and graphics...

Idag ska jag inte göra något som jag inte känner för. Idag är det en dag att slappa på och bara göra sådant som är kul.

Har inte så ont idag som jag trodde jag skulle få *hurra*, det är skönt.

 Töserna har precis vaknat. De har sovit på madrasser på golvet i natt eftersom det är så varmt uppe i loftsängen. De har tydligen sovit gott eftersom de sov så länge. D har också sovit gott för hon har sovit bredvid J i natt. P var av med henne när han gick upp imorse och då låg hon på rygg intill J och med huvudet på hennes arm. Jättesött ;)
Normalt ligger ju D i biabädden i vårt sovrum.


 Åskat har det gjort i morse och det ordentligt :( Jag hatar det verkligen och ännu mer då jag är hemma själv med töserna. Nu hade jag ju  tur att de sov sig igenom det och inte märkte av min rädsla.

 Nu blir det en sen frukost tillsammans med barnen.
Ha en bra fredag!


Jennie - Vad bra att mitt kastande kan få andra att också städa och kasta ;)
Slänga - sälja - skänka låter bra .

Kimmie - Ja idag blir det inte mycket gjort av mig.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards