¨

Alla inlägg den 2 juli 2008

Av nena - 2 juli 2008 20:41

 Så typiskt! Maken han har jouren för en jobbkompis idag och i natt och precis när vi bestämde att åka och köpa en glass och sätta oss vid vattnet och äta den så ringer jobbnallen. *suck*
Så typiskt!!

Känner mig kass i hela kroppen och knoppen idag.

Behövde komma hemifrån en stund ochbara göra något som får tankarna att skingras och stänga smärtgrinden en stund.

Nu sitter jag istället här och tycker synd om mig själv och funderar på att leta i gömmorna efter godis och sitta och frossa med töserna trots att det bara är en vanlig onsdag. Jag kan ju inte frossa utan dem och det tar säkert ett bra tag innan de kommer på tanken att hoppa i säng.


 Blädag!!

Av nena - 2 juli 2008 10:39

 Idag har jag ont, väldigt ont :(

Nini  - Tack för tipset. Jo jag har försökt det tidigare men sen jag fick tillbaka att det var väl inget att vara nervös för så slutade jag igen :(

Men jag ska testa igen för alla kan ju inte vara så korkade som den människan och henne behöver jag inte prata mer med eftersom hon slutat jobba.

Ja dobber skulle det vara, älskade mina dobberjeans *s*

Kimmie -  Ja nu är det ju riktigt sommarfint och bad blev det igen och säkert idag också.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards