¨

Alla inlägg den 10 juli 2008

Av nena - 10 juli 2008 22:32

 Var hos sjukgymnasten strax efter middag idag. Det var en ny eftersom den andra är mammaledig och allt skulle gås igenom igen. Lite jobbigt men ändå ok eftersom det kändes bra med den nya.
Om en vecka ska jag dit igen.

 Min mamma och J hade varit och handlat lite och ätit glass och när de hämtade mig så passade vi på att gå en sväng på karnevalen som finns i stan där jag går till sjukgymnast.

Den hade inte riktigt kommit igång men en del fanns det ju att titta på.


 Väl hemma så badade J och jag blåste upp en del av alla saker som de har i poolen. En himla massa har det blivit under åren men nu var det några som fick åka i soptunnan.

 När P kom från jobb åkte vi och handlade direkt till helgen eftersom han går på jouren imorgon så vill jag ha det stora hemma.
Medan jag och J var på Ica Maxi var på och köpte den bärbara datorn som vi tittade på i går så nu är maken glad ;)

 Hem igen och lasta av maten och hämta hundar samt bössa och annat till M och sen iväg och hämta M hos kompisen som hon varit hos hela dagen.
När vi var där undrade pappan lite fint om vi kom förbi på kaffe sen efter skyttet.... han behövde hjälp med larmet han höll på att installera *ler*
Jodå vi åkte hem och satte bössan i skåpet och lämnade hundarna hemma eftersom de har katt och sen åkte vi dit och fikade och de fick igång sitt larm innan de far på semester.

 Nu äntligen har vi landat hemma igen och det känns gått i min ömma kropp att den varit i farten hela dagen. I morgon vilar jag!


 Nu lite tv och sedan godnatt




Sweet Dreams!
Av nena - 10 juli 2008 10:38

det har vi till toaletten eller snarare duschen just nu. Tid tar det med allt som ska fixas, märks att vi har två döttrar i huset och att de är lite äldre nu.

 M ska iväg med kompisen och jag ska till sjukgymnasten och J ska följa med. Min mamma ska köra mig in och medan jag är där så ska hon och J åka och köpa glass.

 Idag är det en "ont-dag", kroppen vill inte riktigt men det kan ju vara bra då jag ska till sjukgymnasten. Bra att hon ser sådana dagar också.


Nicke - Ja P är duktig han ;) och tack själv för pratstunden, skönt att det hjälpte lite på humöret.



Have a Great Day

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards