¨

Direktlänk till inlägg 2 juli 2008

Så var det onsdag

Av nena - 2 juli 2008 10:39

 Idag har jag ont, väldigt ont :(

Nini  - Tack för tipset. Jo jag har försökt det tidigare men sen jag fick tillbaka att det var väl inget att vara nervös för så slutade jag igen :(

Men jag ska testa igen för alla kan ju inte vara så korkade som den människan och henne behöver jag inte prata mer med eftersom hon slutat jobba.

Ja dobber skulle det vara, älskade mina dobberjeans *s*

Kimmie -  Ja nu är det ju riktigt sommarfint och bad blev det igen och säkert idag också.

 
 
Nini

Nini

3 juli 2008 14:44

Knäppskallar träffar man alltid på. :-(
Såna som jag. Som klantade till mig i ett telefonsamtal en gång innan jag förstod att den jag pratade med faktiskt stammade och inte bara blev tyst. *skäms*

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

12 juni 2009 09:57

Vilken människa, så kan man ju inte säga. Bara för hon inte tyckte det var något betyder det ju inte att alla tycker som hon.
Skönt att du slipper henne.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards