¨

Direktlänk till inlägg 20 november 2008

Torsdag

Av nena - 20 november 2008 07:27

Som det har stormat i natt. Det är inte mycket sömn jag fått, hatar verkligen när det blåser och speciellt på natten.

Huvudvärken som jag fick i går eftermiddag och som inte vill släppa gjorde ju säkert inte saken bättre. Den är dock borta nu tack och lov.

  

 Tanken var att P skulle ta min moppe till jobb idag för att i morgon lämna den till service men det blev inte p.g av vädret. Får se hur det blir i morgon istället.


 I dag ska jag ev. följa med min mamma  och handla. Hon fyller år imorgon och ska ha kalas. Mat är beställd men ostbricka skulle hon fixa själv.

Jag ska köpa present till min brors son också som ska ha kalas på lördag.

Mycket kalasande är det men efter lördag gör vi en liten paus till strax innan jul.

Eller kanske föresten inte,  vi har en kompis som nollar i morgon men eftersom P går på jouren hinner vi inte åka dit då eftersom det är lite längre dit och då blir det ev.  nästa helg som vi grattar honom. 


Annica -  Jag hoppas att blomflugan inte hllit dig vaken i natt och att någon räddt dig ifrån den ;o)

Rosa dag på dig min vän. Kjam kjam.


Önskar alla en skön torsdag! 


  

 
 
helga

helga

20 november 2008 08:55

Det var otroligt så mycket kalande ni har så här års :)

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards