¨

Alla inlägg den 24 november 2008

Av nena - 24 november 2008 14:42

Japp hur mycket som helst snöar det, det hade de minsann inte lovat och jag vet inte om jag är så glad för det just nu.
Visst snö är kul och fint men just nu känns det vara jobbigt men det beror kanse på hur jag känner mig.

 Det värsta i halsen har släppt, värst är nog nacken just nu, jobbigt att hålla uppe huvudet.
Just nu ligger jag i sängen med min bebisdator på magen så jag behöver inte hålla upp huvudet själv för tillfället.

 Snart kommer M hem. J ska med kompisen H hem efter skolan och P hämtar då han slutar jobba.

Rester är framplockade så middagen kommer gå smidigt ifall maken får åka ut på jobb igen. Bara ris som ska kokas.

Pisan - Jo jag somnade men sov ingen bra sömn. Huvudvärken kom och gick i omgångar.

Nini - Tack!

Kimmie - Tack, ja jag vill bli av med förkylningen direkt.

helga - Så du fick också ge dig av att jobba. Nu har maken bara 4 nätter kvar med jour.

Av nena - 24 november 2008 08:24

 Har just skickat ut töserna i kylan, idag var det till att promenera till skolbussen. Inte så poppis men det lär nog inte bli så många dagar för de har lovat regn och +6 grader på onsdag. då lär ju is-gatan försvinna igen.


 Maken kom hem halv fyra i morse så han sover så gott och får göra ett tag till innan han måste ge sig av till jobb.


 Jag har tungt huvud, ont i nacke och leder. Stopp i näsan och tjock i halsen.

Har ringt sjukgymnasten och sagt att jag inte kommer. Tänkt först men sen är det ju inte så snällt att smitta ner alla de andra i gruppen.

Så jag tänker krypa ner under täckt igen och sova en stund till och förhoppningsvis mår jag lite bättre nästa gång jag vaknar.


Ha en fin måndag!

Av nena - 24 november 2008 01:55

Makens journalle ringde och jag blev klar vaken.

Nu kan jag inte somna om och har försökt att spela lite spel och läst lite i tidningar.

Hoppas på att sömnen nu ska komma då jag ska stänga ner datorn och lägga huvude på kudden igen.

Hoppas också att huvudvrken som jag känner komma smygandes försvinner innan morgonen.


 Imorgon är det näst sista BK-tillfället, i alla fall för detta året och jag hoppas att jag kan gå dit.


Go'natt 

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards