¨

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2008

Äntligen

Av nena - 14 oktober 2008 09:50

Nu känns det betydligt lättare. Hatar verkligen den obehagskänslan jag har inför möte/telefonsamtal med läkare.
Nu har han ringt och kommer skicka hem en tid till mig så vi kan ses, det var ju det jag ville haft egentligen men det kan inte sköterskan ge utan det är läkaren själv som håller i det.

Så nu är det lite lugnare... ja ungefär fram tills tiden kommer och jag ska dit :(

 Jag vet ju varför jag blir så, det är ju den där läkaren som inte trodde mig och som var väldigt otrevlig då jag verkligen behövde hjälp som ställt till det för mig. Det är ju några år sedan och det tog lång tid innan jag ens kunde gå förbi läkarmottagningen på gatan utan att må illa och ha svårt att andas.

Samtidigt vet jag också att utan den läkaren hade jag inte kommit till min nya underbara läkare och som sen skickat mig vidare till andra bra läkare som verkligen hjälpte mig...

Fast hjärnan tänker inte riktigt så logiskt i alla lägen. Jag försöker göra det men det är något annat som tar över och som är starkare än jag.

Jag jobbar på de men den är lång väg, men jag ska nå målet!


 Hur som helst, nu ska jag ta en sväng med hundarna och få andas lite skön höstluft, där ute skiner solen och det ser hur fint ut som helst.

Pisan - Ja samtalet gick bra och M gillar verkligen sin praktikplats men oj vad trött hon var då hon kom hem.

Nini - Ja nu är det över för denna gången och efter hundrunda ska jag nog försöka sova lite.
Krya på dig, hosta är inget kul.


 
 
Kimmie

Kimmie

14 oktober 2008 10:11

Skönt att det var fixat, ha en skön promenad i det fina höstvädret.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Pisan

Pisan

14 oktober 2008 12:12

Hoppas verkligen att du kan få lite sömn under dagen idag så att du inte blir helt utmattad. Jättekramar till dig!!!

http://pisan.bloggsida.se

 
helga

helga

14 oktober 2008 12:40

Skönt att det jobbiga är över för den här gången iaf. ha en skön dag!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards