¨

Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av nena - 7 oktober 2008 23:42

Av nena - 7 oktober 2008 19:48

 Har mest lullat runt men ändå fått gjort lite.
Handdukar är vikta och inlagda på sina platser. Tvättkorgen är nästan tom och strumpor är sorterade.
Har tagit det väldigt lugnt med allt och det känns skönt.

 Nu väntar en kväll i soffan framför tv. Jag startar med Äntligen hemma och sen rullar det på en stund med olika program.

Nini - Tack Nini, känns som om jag behöver många sådana just nu

Hannele - Nej ingen värme i huset ;) Jooo så klart men den har vi inte hunnit starta än då det varit så varmt här innan. Nu är dock ett element igång.

Av nena - 7 oktober 2008 12:13

och solen lyser, det är en fin höstdag.

 När töserna gått till skolan så la jagmig och läste lite och slumrade en stund. Skönt och sen vara lite mer vaken när jag kom av sängen igen.
Jag gillar verkligen inte då det är mörkt på morgonen.


 Har inget speciellt förutom tvätt som ska fixas idag. Bara ta en väldigt lugn tisdag. Känner att jag behöver det. Att bara få ta dagen som den kommer.

Pisan - Ja jag var under täcket när du tittade in ;)

helga  - Det är en jobbig årstid att vakna på, i alla fall nu i början.

Kimmie - Att det kan skilja så på graderna, vi bor ju ändå inte så långt ifrån varandra. Ja på huvudet måste man nästan ha, speciellt om man cyklar.

Av nena - 7 oktober 2008 07:06

Usch, idag ville ingen av oss vakna när klockan ringde.
Det var riktigt segt.
Ute är det bara 1.7 grader. Första morgonen det är så kallt.
J´s kommentar "Det är ju nästan minusgrader brrr, jag stannar under täcket"

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards