¨

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av nena - 2 oktober 2008 16:59

I tisdags då jag var på ÖB hade de besök av tomtar. Lite tidigt kan jag ju tycka men så är det väl.

På Rusta hade de också börjat fixa till inför julprylarnas ankomst.


En sådan här skulle jag vilja ha sidan om min gran

och denna tyckte jag var lite gullig....


men att köpa tomte sista dagen i september kändes inte så kul faktiskt.


Kimmie - Ja idag känner jag mig riktigt nöjd med det jag fått gjort. Pannbiffarna är också klara precis som matteplugget.

Kul att ni också blev nöjda med fotona. Dottern gillade dem själv också.

 Nini - Ja det var kul med de olika frisyrena *S* och visst är bilden underbar ;)

Av nena - 2 oktober 2008 13:59

-Samtalet till läraren är avklarat.

- Kylen är fylld

- Toasits inhandlad men inte placerad, det får maken göra.

- 2 timmars sömn också avklarat eller 2½ blev det faktiskt.

Har också hunnit med att vika lite tvätt och startat en ny maskintvätt och hängt upp.


 Bara köttbullsrullning eller pannbiffs-plattning och matteplugg kvar.


 M´s foto från skolan kom idag och de blev jättefina. Riktigt nöjd är jag med dem och jag hoppas att M också blir det.
M är ju inte villig att visa sig här så tyvärr kan jag inte visa hur fina de blev, ni får helt enkelt lita på mitt ord ;o)

Hoppas vi får J´s också snart.


Pisan - Hoppas du har en chans att vila sen istället.

helga - Visst var det lite häftigt att allt det där gjordes med post-it-lappar.

Av nena - 2 oktober 2008 07:19

Idag blåser det ganska bra och är rått och grått precis som i går.

Inget kul väder alls. Knappt hundarna ville vara ute.

 Dagens planer:

- Ringa en av J´s lärare för att fråga en sak.

- Fylla på kylen.

- Rulla köttbullar eller göra pannbiff, har inte bestämt mig än.

- Köpa ny toasits då den vi har gått sönder. Locket hänger och det gäller  att sätta sig försiktigt.

- Plugga matte ( försöka i alla fall ) med M som har prov imorgon.


 Men först 2 timmars sömn.

Av nena - 2 oktober 2008 01:05

 Ja nu sitter jag här igen istället för att sova. Har sovit en stund men vaknade och kunde inte somna om. Snurrade mest runt så jag gick upp frö att int störa maken min som sover så sött.
 Hamnade här och har roat mig på YouTube ett tag och hittade bland annat detta.... hur vet jag inte men det såg ju kul ut....


 Nu ska jag ge tv´n en chans att söva mig eftersom datorn inte hjälpte.


 Tack för alla kommentarer!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards