¨

Direktlänk till inlägg 11 juni 2008

Samma sak var gång

Av nena - 11 juni 2008 18:43

 I morgon ska jag äntligen komma iväg för att klippa mig. Just nu är jag så trött på håret att det jämt sitter i en svans där bak. Luggen är för lång och den försöker jag dra åt sidan, allt för att inte få den där envisa mittbenan jag brukar få så fort luggen vuxit en bit. Den är så svår att bli av med efter klippning också.
 Funderar på om jag ska klippa mig kort igen. Nu har jag ju haft långt ett tag... eller långt och långt kanske det inte är men för mig är det långt.

Det är samma sak var gång jag ska klippa mig nästan. Behålla långt eller klippa kort som jag haft tidigare.???????? Den stora frågan och jag bestämmer mig nog inte förrän jag sitter där i stolen i morgon



 Så här har jag det just nu. Inte världens bästa bild men ändå..... kanske kommer det en efter-bild i morgon :)





 
 
Ingen bild

Annica

11 juni 2008 23:20

NEJ NEJ inte kort Nena..Du är så snygg i det långa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards