¨

Alla inlägg den 1 juni 2008

Av nena - 1 juni 2008 16:43

 Hon hade haft det jättebra och kul. Lite sliten är hon nu och det blir nog inga problem att somna i kväll skulle jag tro. Tur det är sovmorgon i morgon.
De hade badat och lekt en massa nere vid stranden och solat.

 M och P har varit och redovisat pengarna för helgens tidningar och nu står P och fixar degen till middagens pizza.


 Jag har fortfarande ont i ryggen och nu är det lika illa som i morse, skönt att jag fick en stund innan då det var en aningens bättre.

Kimmie: Ja verkligen skönt med sommarlov snart. Nerräkningen är i full gång både hos döttrarna och mig ;) Hoppas din dag varit bra.

Av nena - 1 juni 2008 12:27

 Ska snart åka för att handla lite till morgondagen. Vi ska ut i skogen med J´s klass på kvällen och jag trodde jag hade kycklingvingar hemma men de var visst uppätna.

 J ringde och kommer att följa med bästisen till hennes mormor efter lägret så då tar det ännu längre tid innan jag får träffa henne. Saknaden är stor fortfarande.

Ryggen bråkar fortfarande men inte lika mycket som innan.
Pölen är snart fylld med vatten.

Hundarna har haft kompisbesök och fått vatten i sin lilla pöl.

M är snart klar med tidningarna för denna gången.

Av nena - 1 juni 2008 09:27
hello

Om fem timmar kommer min lilla skrutt hem. Skönt!

 P och M är ute med tidningarna. Han hjälper henne så de blir klara innan det blir för varmt.

 Jag sitter här och har ont i ryggen och kan inget göra. Funderar på vad jag gjorde i går som kan vara orsaken till det men jag kommer inte på något. Kanske har jag legat för mycket på magen i natt, då brukar jag kunna få ont i ryggen.

 Ska ta lite frukost och sätta mig på altanen med en tidning nu och bara slappa.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards