¨

Alla inlägg den 18 november 2007

Av nena - 18 november 2007 14:01

 Har varit och veckohandlat, eller i alla fall fått ihop det mesta för veckan.
Skönt att ha det gjort och det som saknas kan jag köpa i närbutiken.
 
 Mår väl så där idag. Värken är där den är och verkar inte villa släppa taget om mig än. Jag har försökt att sparka ut fibro-monstret som flyttat in men han är inte villig att flytta än :(

 M nyser och står i men känner sig ganska bra i alla fall.
I kväll ska det vara kabaré på församlingsgården för konfirmander och föräldrar så mår hon inte sämre åker vi dit. J ska till farmor då för hon ville inte med.

 Vad skönt att läsa att det är fler än jag som inte tycker det är ok med äggningen och att jag inte är extra känslig.
Det är bra att lärarna tar kontakt med hemmet och de blir hemskickade de som gör det, så det händer ju något i alla fall... men det är klart... är då föräldrarna som min kompis och tycker att det är kul, modigt och att man ska bjuda på det så lär det ju inte hända något i alla fall...
 

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards