¨

Alla inlägg den 10 november 2007

Av nena - 10 november 2007 19:54

 Det har snöat, solen har varit framme och lyst skarpt, det har haglat och kommit snöblandat regn. Kallt som attan trots att det var + grader. Riktigt ruggigt stundtals.

 Jag åkte med på hundkursen idag för jag var lite nyfiken på alla hundarana som maken pratat om. M ville inte med så klart så hon fick "passa" stora hunden.
 Det var en salig blandning på hundar. 7 olika raser, eller 8 eftersom Doris är två raser ;) Det fanns en strävhårig tax på 4 månader där också och han var så söt så man bara smälte. Förstår J så väl att hon vill ha en sådan ;) Tur J inte var med utan gick på scouterna *S*

 I middag har P hjälpt mina föräldrar med deras husbil som strulade med att gå igång och eftersom de skulle i väg i em var det lite panik... igång gick den efter många om och men och vi åkte sen för att lämna deras hund på inackorderingen som han ska vara på tills på måndag.
Hem en sväng till T för att se om P kunde hjälpa dem med deras torktumlare som inte gjorde det den skulle.. torka tvätten alltså.

 Nu har vi ätit pizza eftersom ingen av oss orkade skala potatis och fixa köttbullars om det var tänkt att vi skulle ha idag....

Snart är det tid för soffslöande, lite godis och efter det är det sängen som lockar.
Är väldigt trött och har ont just nu men eftersom allt har gått i ett så har jag inte märkt av det förrän nu... inte så bra eftersom jag inte pausat som jag ska och det får jag betala för i morgon.


Av nena - 10 november 2007 08:54

 Ja inget att skryta med men det är i alla fall lite vitt på marken.

Omplanering i scoutkläderna blev det i en all hast. In i klädkammaren och plocka fram tjocka byxor och annan jacka.

Snart ska P och J ge sig iväg. J på scouterna och P på hundkurs.
Jag tänker stanna här hemma och bara slappa tillsammans med M.

 Ha en bra lördag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards