¨

Alla inlägg den 1 november 2007

Av nena - 1 november 2007 17:02

 och det är näst intill bäckmörkt ute. Så trist!
Det har visserligen varit ganska så mörkt och trist hela dagen. regnet kom i em och man är allt annat än pigg.

 Det har varit en latdag idag. Töserna har sett film och suttit vid datorn.
Jag har startat tvättmaskin och tömt diskmaskinen.
Snart är det middag och sen mer lat i soffan.


 Filifjonkan - Visst hade texten passat in på liten Doris också ser jag nu när du skrev det *S* Har inte själv stött på den lilla killen innan men fick den i ett mail för ett tag sedan.
November verkar vara en månad då det är mycket kalas.

Kimmie - Längtar också till lördag

Hanneles paradis - Ett kalas har vi som vi ska besöka i december, strax innan jul.

Av nena - 1 november 2007 12:35

Av nena - 1 november 2007 11:25

 De två sista månaderna har gått med en rasande fart tycker jag och nu är vi alltså inne i november.
November här hemma betyder många födelsedagar och kalas. Det är inte bara i själva familjen det är många utan det är i släkten och vänner också.

 Töserna har varit hos tandläkaren i dag på morgonen.
Den stora för att kontrollera så att de tänder hon drog ut för ett tag sedan gjort susen på de tänder som behövde plats och det hade det visst gjort (jag var inte med utan det var P som tog dem dit) så det var ju ett glädjande besked.
Värre var det för den lilla som har en tand som är i vägen för en annan (hoppas jag försått det hela rätt nu) och i december ska hon dit igen för ta fler röntgenbilder och det kan bli så att hon får tandställning i 3 år :( Det gillar hon inte alls och jag förstår henne men försöker peppa.


 

 När jag vaknade i morse låg denna fundersamma hund på mig. Hade mobilen inom räckhåll så jag kunde föreviga henne där hon låg och studerade väggen. Vad hon studerade och funderade på vet jag inte men hon gjorde det länge även efter fotoblixten lyst upp rummet *s*


 Ha en skön 1 november

 

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards