¨

Alla inlägg den 9 november 2007

Av nena - 9 november 2007 14:41

om man har en sådan då man går ut.

Som det blåser och jag trodde håret skulle fara av då jag var ute med hundarna en sväng. Svängen blev kort idag. Veken jag eller hundarna hade lust att vara ute.

 Mina föräldrar hämtar töserna vid skolan så de slipper gå hem från hållplatsen idag. Skönt. När de kommer hem ska vi åka och handla lite helgmat sen ska jag bara försöka koppla av och tänka på annat.



Av nena - 9 november 2007 07:32

det betyder att jag snart har hela familjen hemma i 2 hela dagar.
Lite planer för helgen har vi men inget betungande och det känns skönt.
 Natten har varit mestadels sömnlös. Jag somnade efter nattmackan men sov bara en liten stund sen har det varit så där halvdant.
Funderar på om jag ska lägga mig igen en stund eller försöka hålla mig vaken. Hundarna tycker att jag ska lägga mig för de har redan gått in och tagit plats i sängen...
 P har tagit töserna till skolan då det blåser rejält här. Jag hoppas att det inte blir värre än vad det är nu. Jag gillar verkligen inte storm :(

 Ha en skön fredag där ute.

Av nena - 9 november 2007 01:04

 Har haft svårt att komma till ro i kväll. Inte haft lust till något och mår illa.
Jag vet ju vad det beror på och det är jobbigt. Jag vill verkligen inte må så här men jag vet inte vad jag ska göra.

 Att ta mig till detta stället som fK skickar mig på nu är som ett heltidsarbete... det är bara 2 timmar där men resa och annat så är det betydligt mer och jag är så rädd att det ska bli värre. Jag klarade ju inte jobba 2½ timme innan utan att må betydligt sämre och jag har inte hämtat upp mig efter det än.
 Stressen jag känner inför detta förvärrar min värk ännu mer och det känns som om jag är på ruta ett igen.
 Samtidigt som jag verkligen vill testa så är det jobbigt och jag känner mig inte redo än....


 Ska ta mig en nattmacka och ett glas mjölk, försöka läsa lite så kanske jag kommer till ro....

Känner mig mest gnällig och besvärlig just nu.... eller gnälligare än innan kanske jag skulle säga. Tycker det varit mycket av den varan sista månaderna....

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards