¨

Alla inlägg den 4 november 2007

Av nena - 4 november 2007 17:31

Av nena - 4 november 2007 16:00

till dagens middag som blir lite rester av köttbullar och köttfärslimpa. Frysen behöver rensas lite och mina plastburkar börjar ta slut i skåpet.

 Vi har varit och tittat på burfåglar. Det var en fågelutställning i stan som vi åkte till. Många fina fåglar. Jag gillar fåglar men tycker inte att vi har tiden (och platsen) till att ha några.

Skulle vilja ha en stor volonjär (visst heter det så?) med en massa fåglar i.
Vi hade fåglar hemma då jag växte upp och som tonåring hade vi en kakadua och det var min absoluta favorit. Hon var så mysig och kelen...

P´s farfar hade duvor så det är något som han är uppvuxen med och haft som stort intresse men det kräver en hel del jobb om man ska ha det...

 Det var i alla fall kul att se alla fåglarna i dag och drömma lite ;)

 Nu är P och M hos T för att lämna pengarna efter helgens tidningar och J sitter och spelar tv-spel. Jag har lite mail som ska skrivas innan jag ska fortsätta med maten och ikväll blir det nog en film och soffsittande.



Av nena - 4 november 2007 12:00

 En sån där inte-göra-något-alls-söndag. Har inget inplanerat alls och har ingen ork att ta mig för något men jag har tråkigt och jag vill göra något. Vill komma hemifrån ett tag men jag vet inte vad som skulle roa mig.
 I går var det skönt att bara vara hemma och slöa runt men det var då, idag vill jag att det ska hända något.

 P och M är ute med tidningarna, M har antagligen sträckt sig i går för hon har ont i benet idag stackaren.
Nej nu var de visst klara för jag hörde bildörren slå. 
 J sitter och chattar via MSN med några klasskompisar och hundarna sover gott vid mina fötter.

 Får väl se vad det blir av denna söndag.
Ha det så bra.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards