¨

Direktlänk till inlägg 9 november 2007

Äntligen fredag

Av nena - 9 november 2007 07:32

det betyder att jag snart har hela familjen hemma i 2 hela dagar.
Lite planer för helgen har vi men inget betungande och det känns skönt.
 Natten har varit mestadels sömnlös. Jag somnade efter nattmackan men sov bara en liten stund sen har det varit så där halvdant.
Funderar på om jag ska lägga mig igen en stund eller försöka hålla mig vaken. Hundarna tycker att jag ska lägga mig för de har redan gått in och tagit plats i sängen...
 P har tagit töserna till skolan då det blåser rejält här. Jag hoppas att det inte blir värre än vad det är nu. Jag gillar verkligen inte storm :(

 Ha en skön fredag där ute.

 
 
Nini

Nini

9 november 2007 07:59

GOd morgon!

http://nini.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

9 november 2007 08:27

Hoppas att du får vila lite till, sova måste man. Ha en skön fredag trots oron som måste finnas inom dig idag.

http://kimmietid.blogspot.com

 
helga fnissar

helga fnissar

9 november 2007 11:30

Vilken rolig bild!! Trevlig helg!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards