¨

Direktlänk till inlägg 14 november 2007

Men vad är det med mig????

Av nena - 14 november 2007 18:26

 Gnällde ju för maken om micron då han kom hem. Han satte in en kopp vatten och vad hände?? Jo den blev så varm så varm *suck*
 Åkte för att handla sista presenten till M och var då in om telefonbutiken för att klaga på min telefon... vad händer... jo när jag ska ha igång kameran så fungerar den så fint så fint *dubbelsuck* och har gjort sen dess... jag kan ju inte klaga på en telefon som fungerar eller???

Nästa gång det händer så ska jag bära den varsamt dit utan att stänga skyddet för kameran!


 Tur att J var hemma och såg att micron inte värmde hennes mat och tur att jag visade P innan vi åkte hemifrån att kameran inte fungerade annars hade jag trott att jag var knäpp... ok knäppare.



Nu ska det snart bli sen middag och sen ska jag se till att alla papper är klara inför morgondagen.

Sen blir det dubbla avsnitt av Grey´s anatomy.



 
 
Annica

Annica

14 november 2007 20:37

Dagen som börjar hopplös slutar dock inte lottlös

http://annicasbilder.blogg.se

 
helga

helga

15 november 2007 08:36

Hoppas det bara var något tillfälligt då...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
gulligagumman

gulligagumman

15 november 2007 09:17

Uj då, så pinsamt. Hoppas dagen i dag blir lite bättre.

Kram

http://gulligagumman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards