¨

Direktlänk till inlägg 13 november 2007

Äntligen internet igen

Av nena - 13 november 2007 13:15

 Det har kommit och gått sedan i går :(


P är på kurs resten av veckan och börjar inte förrän klockan 9 så det var han som skickade töserna till skolan idag. Strax efter att de kört hemifrån ringer M hem och berättar att de cyklat omkull så P fick fara iväg med bilen för att hjälpa dem. Jag var ju säker på att det gått riktigt illa men tack och lov hade det inte det.

Det var underkylt regn så de hade halkat och nu är det slutcyklat för i år.
 Tur att P var hemma just idag då det hände.


 J var på gott humör då hon kom från skolan i går och ännu gladare blev hon ju då han fick se att jag varit med mina föräldrar på en sväng till Danmark och köpt Tic-Tac till henne. Hon älskar dessa små karameller. Tyvärr har vi bara hittat dem på båten eller i Danmark. Det finns andra liknande här hemma men de duger inte.


 Ska i em följa med mamma då hon ska handla present till M. Hon behöver lite hjälp då det är kläder som ska inhandlas och jag vet vad M vill ha.
Mamma har jobbigt med storlekarna.
 
 Känns lite bättre i ryggen tack och lov. Hoppas att det bara bli bättre och bättre nu.


 helga , Kimmie, Hanneles jul - Nej aldrig kul att skiljas som ovänner. Hatar det verkligen även om det kanske hör till men jag mår så dåligt av det då det händer. Skönt i alla fall att allt var bra då hon kom hem och vi kunde prata om det...


helga, Helén, Ewa  - Ja, jag ska hålla hårt i min läkare, kanske låsa in honom här hemma ;) Det var ju en lång och krokig väg till honom men det känns som om det är värt det just nu. det är synd att alla inte kan ha den förmånen att ha en bra läkare då de behöver.


Nini -  Tack för kramen, den behövdes.

 
 
Annica

Annica

13 november 2007 14:13

Trist då interneten inte funkar som det ska.Yngste vägrar ännu ta skolbussen fast det frusit på fler morgnar i rad.
Han känner sig så bunden vid tider att passa med bussen.Ännu har han hållit sig på hjulen.Men hotet ligger i luften att cykeln ställs snart undan.Till hans stora besvikelse.

http://annicasbilder.blogg.se

 
Nini

Nini

13 november 2007 17:45

Eftersom du inte kör så är det inte lönt jag säger "Kör försiktigt", men jag menar det ändå. *ler*

http://nini.bloggagratis.se

 
Helén

Helén

13 november 2007 23:14

Tic-tacs, undrar om det är såna som finns i USA också?! Hade besök därifrån för några år sen och de höll på att leta ihjäl sig efter såna...

http://vardagsliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards