¨

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av nena - 10 februari 2011 22:48

Ända vettiga jag gjort idag är nog att duscha.

Låter ju som den enklaste sak i världen men det är inte riktigt det för mig (och många andra).

Jag blev ju bättre med värken för att bli sämre igen... fattar inte vad det är som ställer till det just nu i kroppen.


 J hon är snuvig och har ont i halsen i mellan åt.

Samma med mig (kanske en förklaring till att jag har ont). Ja jag är inte direkt snuvig men det svider i halsen lite då och då. Inget i hållande...

M är bättre igen efter sin förkylning så hon har kanske varit snäll och delat med sig...


 Temperaturen ute den pendlar kraftigt mellan +-0 och +5

Även det kan vara en anledning till min värk...

Imorgon har de lovat snö...just precis då jag ska ta mig från bibblan till bussen och sedan den långa promenaden från bussen och hem.

Håller tummen att det inte blir så!

På lördag ska det bli -grader igen.

Hurra för vintern!!! eller inte!!!


 Nu väntar kudden på mig... ska bara....

Go´natt!!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards